بهترین منطقه آمل بهترین خیابان آمل

27 بهمن 1401
0 دیدگاه
بهترین لوکیشن آمل

آمل، گران ترین شهر مازندران برای خرید و فروش املاک:

شهر آمل که در مازندران قرار دارد، یکی از گران ترین شهرهای مازندران در حوزه خرید و فروش مسکن است که بنا بر گفته ی مدیریت انبوه ساز شهر آمل، از عوامل گرانی خانه و آپارتمان در آمل می توان به گرانی مصالح ساختمانی و دستمزد کارگر و بهبود موقعیت اجتماعی شهر آمل اشاره کنیم.با توجه این مباحث به موضوع اصلی بحثمون می پردازیم. برای مشاهده آپارتمان و ویلا های شهرستان آمل روی این لینک کلیک کنید

آمل به ۴ خیابان اصلی به نام های(امام خمینی – امام رضا -طالب املی -شیخ فضل اله نوری ) تقسیم میشود.شاید واسه خیلیا سوال پیش آمده که بهترین منطقه آمل یا بهترین خیابان آمل کجا می باشد؟  از لحاظ قیمتی ساختمان های محدوده هراز قیمت بالاتری دارند. قیمت بالاتر زمین ,شهرداری قوی تر,ساختمان های منظم و یک دست تر , سازنده های قوی تر , وجود مراکز تجاری قوی تر در منطقه که در مقاله ی (قیمت خرید و اجاره تجاری آمل) پرداختیم,همه دلیل بر این شد که منطقه هراز بالا شهر آمل به حساب بیاد و قیمت منطقه ای بالاتری به خودش بگیرد.با این حال با تمام وجود این امکانات به علت تراکم جمعیت بالا به منطقه ای پر ازدحام تبدیل شده و به کسایی که از ترافیک فرارین اصلا پیشنهاد نمیشه.خیابان امام خمینی (هراز) آمل

خیابان هراز آمل , بهترین خیابان شهر آمل

خود خیابان هراز که در حال حاضر بهترین خیابان آمل به حساب میاد , به کوچه های قوی ، متوسط ، و ضعیف بخش بندی میشه 👍 ، ابتدا بهتون بگم خیابان هراز اسم کوچه هاش آفتاب هست و مسیر زوج خیابان هراز ( مسیری که از آمل به سمت تهران میرن ) به ۲ قسمت تقسیم‌میشه:
♦از میدان ۱۷ شهریور آمل تا میدان قائم آمل که اولین کوچش آفتاب ۲ هست تا آفتاب ۴۸ حوالی میدون قائم و مجدد از میدان قائم تا پلیس راه قدیم یا ابتدای روستای درازان که از آفتاب ۵۰ حوالی میدان قائم شروع میشه تا آفتاب ۹۲ سر روستای درازان.

♦لاین فرد هراز هم از آفتاب ۱ شروع میشه ( حوالی میدان ۱۷ شهریور ) تا میدان قائم که میشه آفتاب ۲۹ ، و ازمیدان قائم که آفتاب ۳۱ هست به بالا که میرسه به پل رو‌گذر.

تو این مسیر هایی که براتون گفتم کوچه ها از لحاظ کیفیت نیز دسته بندی میشن .از بهترین کوچه های خیابان هراز آمل میشه افتاب ۳۰ معروف به کوچه خصوصی آمل ( سر کوچه نگهبانی داره ) تا آفتاب ۴۸ کوچه سحر ، دلیل محبوبیت این کوچه ها هم به علت عرض گذر خوب ، اصالت کوچه ، افرادی که در انجا زندگی میکنن ،و سازه هایی که بنا شده میشه نام برد.

میون این چند تا کوچه باز دو کوچه آفتاب ۴۲ و آفتاب ۴۶ از همشون بهتر و قوی تره که گرون ترین زمین ها و آپارتمان های آمل تو این چند تا کوچه قرار داره. بالای میدون قائم هم کوچه های خوبی داره که اگر بخوام چندتاشو براتون نام ببرم میشه افتاب ۵۰ کوچه پمپ بنزین ( دسترسی خوب ) افتاب ۶۴ و ۶۰ یا کوچه سازمانی آمل و کوچه لنت کوبی شهر آمل ( عرض گذر خوب) و آفتاب ۷۴ یا کوچه توکلی که هم عرض گذر خوبی داره هم سازه های خیلی شکیلی در اونجا احداث شده و هم ی شهرکی به نام شهرک آفتاب آمل داره که شهرک شیک و با کلاسیه .

بهترین شهرک آمل و شهرک های آمل

راستی حرف از شهرک شد ، بهتون اینو بگم قوی ترین شهرک آمل , شهرک وحدت هست که اواخر آفتاب ۳۸ قرار داره و میشه ب عنوان اصیل ترین و دنج ترین شهرک آمل نام برد. شهرک های دیگر هم:

شهرک آفمان آمل در بلوار آزادگان

شهرک مروارید در خیابان امام رضا

شهرک سهند در بلوار ولایت

شهرک آریا و شهرک پارسیان در بلوار منفرد

شهرک بسیجیان در بلواربسیج

شهرک صالحی در بلوار طالب آملی

منطقه اسپه کلا و رضوانیه خیابان هراز آمل

✔️ ⁦⁩یه منطقه دیگم هست تو قسمت لاین فرد هراز قبل میدان قائم که حتما اسمشو شنیدید ، به نام رضوانیه و اسپه کلا ، به اسپه کلا (قلب شهر آمل) هم میگن بخاطر قدمت و شکل گیری این محله در گذشته. این دو منطقه هم خیلی طرفدار خاص خودشو داره ، به علت دسترسی خوب نسبت به امکانات محلی و مراکز شهری و فاصله نداشتن با خیابان هراز لوکیشن مناسبی جهت سکونت و زندگیه. حدوداً هم بخوان بهتون ادرس بدم میشه محدوده بلوار طبری آمل تا میدان ۱۷ شهریور.کوچه برند خیابان هراز

خیابان طالب آملی شهر آمل

خیابان طالب آملی هم یکی از مناطق خوبه آمل به حساب میاد که از قضا مورد پسند افرادی که هراز پسندن میباشند هم قرار میگیره 👌.البته ما آملیا خیابان طالب آملی رو به ۲ قسمت قبل از پل و بعد از پل جاده محمود آباد که به کلاکسر معروف می باشد میشناسیم.که این مرز باعث اختلاف قیمتی شده و معمولا حدود قیمت اکثر کوچه های قبل پل از محدوده کلاکسر بالاتر میباشد.

خیابان طالب آملی هم کوچه های خوب مربوط به خودشو داره که حتی قیمت چندتا از کوچه های اصیلش هم قیمت با کوچه های خوب هراز میباشه. از کوچه های خوب طالب آملی آمل میشه از کوچه هادیان ، کوچه بوستان گلستان ، کوچه چنگیز ، کوچه توکلی نام برد. تقریباً اکثر این کوچه های خوب ،ابتدای کوچشون گیت نگهبانی داره و کوچه های امن و دنج و بن بست میباشه😊.

منطقه کلاکسر هم بخاطر وجود اپارتمان های متراژ ریز تقریبا خوش قیمت ترین و پایین ترین قیمت های آپارتمان در شهر آمل رو داره و خرید و فروش بخاطر قیمت های مناسب اون منطقه رونق خوبی داره، راستی منطقه کلاکسر خودش به ۲ قسمت تقسیم میشه که یسری از کوچه هاش محدوده شهرین و یه سری بافت روستایی ب حساب میاد ( البته با حالت شهری هیچ فرقی نداره ، فقط از لحاظ سندی جزو روستایی اون مناطق ب حساب میان )

خانه حیاط دار آمل

خیابان امام رضا شهر آمل

خیابان امام رضا هم مورد پسند خیلی از افرادی که در همون منطقه از قدیم زندگی میکردند و همچنین افرادی که محله های آروم و دوراز هیاهو علاقه مندند میباشد.تقریبا مغازه دار های سحر خیز آمل میشه گفت تو خ امام رضا هستن ,چون از قدیم محلیت آمل این منطقه بود و هنوز به سبک قدیم از صبح شروع به کار میکنند و در تلاشند و مردمانی دلسوز و همسایه نواز هستند.😊

خیابان امام رضا که کوچه هاش به نام رضوان نام گذاری شده از محدوده دم پل آمل شروع میشه و تا میدون صدف , و از میدون صدف تا میدان هزار سنگر آمل میباشه.از کوچه های خوب خیابان امام رضا میتوان از کوچه نوشاد , کوچه عظیمی , کوچه شاکری ,کوچه قادی نام برد .کوچه های زوج خ امام رضا منتهی میشن به بلوار بسیج آمل که از اون سمت کوچه ها به نام لاله نام گذاری شدند.

خیابان شیخ فضل الله نوری یا خیابان جاده نور آمل

خ جاده نور هم تقریبا شبیه خیابون امام رضاست و اکثرا افرادی که زندگی میکنند از قدیم محلی همون قسمتن. از مناطق خوب جاده نور میشه به گلشهر اول و دوم سوم اشاره کرد که تقریبا یا خونه ها ویلایی هستن یا آپارتمان های نوساز و شکیل.

پی نوشت:تو هر خیابون شهر آمل معمولا کوچه هایی وجود دارند که جزو کوچه های تاپ اون خیابون به حساب میان و حدود قیمتشون با کوچه های خوب خیابون دیگه یکین.

خب حالا ب نطر شما بهترین منظقه یا خیابان آمل کدوم میباشد؟

ویدیو کوتاهی از شهر آمل تقدیم به دوست داران آمل

ارسال دیدگاه